luni, iunie 01, 2009

Si Veti Constata:


Ca e mai bine singur.
Si nu cu metroul, tramvaiul, autobuzul, troleiul...
Acolo e harmalaie, e inghesuiala, aglomeratie, zgomot cat incape, mecle anoste, mutre cretine, voci oribile, prezente dezagreabile, prosti, manelisti, rapanosi, jegosi, ahtiati dupa alte mizerii.
Singur e mai bine.
Desfa o bere, aprinde-ti o tigara. Daca nu fumezi, apuca-te.
Sau vrei sa mori sanatos?
Ca oricum crapi.
Nu iti fa din nimic centru al universului.
Te asigur ca nu merita.
Dupa ce iti iei suturi in cur, poti sa zici si la altii.
Asta in cazul in care mai esti apt de ceva.
Eu mi-am luat vreo cateva. Si pot sa iti spun cu mana pe partea stanga, ca nu merita nimeni. Am iubit infiorator si tulburator, pana la lacrima, pana la talpile lui Hristos si inapoi, neconditionat.
Si la ce mi-a folosit?
La nimic.
Viata trece.
Dar intre timp, trebuie sa o umpli cu ceva. Orice. Bun. Rau. E al tau. E din tine.
Eu o umplu cu ce pot, cat mai pot si sunt in stare.
Am un zambet stupid pe mutra, Chopin se chinuie din greu in continuare, berea e pe gata, vine alta, se face seara, maine e o noua zi, mai buna ca asta, daca nu mai buna, cu siguranta, cu ceva nou. In fiecare zi, e ceva ce ieri/alaltaieri, nu a mai fost. Si probabil nici nu va mai fi.
Sunt foarte rare chestiile/lucrurile/sentimentele/trairile care ti se intorc sau se intorc. Bucura-te de ele. Daca nu te bucuri tu pentru tine, pentru ce traiesti, cine pula mea s-o faca?
Daca esti lesinat ca acest cal din aceasta poveste, atunci e trist. Dar mai desfa-ti o bere. Si restu' or sa se regleze cu alta ocazie.