luni, iunie 01, 2009

Amanunte


Stiam... Toate cacaturile pe care vi le spun voua acum. Si mi-am luat-o in mana, stiind. Ce e mai nasol, sa stii si sa dai gres? Sa stii si sa dai gres. Stiind ca e o posibilitate sa o scoti la capat.
Probabil nu imi ramane decat sa ma indobitocesc.
Pe parcurs, toate se rezolva.
Sa ma indobitocesc, sa ma apuc de scris toate ineptiile care imi trec prin burta, cine cui ce a mai supt.
Barfele se mai citesc. Inca. Se face adunare ca la "tara, tara, vrem ostasi".
Am facut blogul asta, pentru ca lucram ca un sclav si nu mai apucam sa ies afara, decat la munca si inapoi, unde, daca nu picam de somn, sau de atata bautura, scriam. Nu am facut blogul sa ma iau cu voi in pula, nu l-am facut sa am comentarii, nu l-am facut sa intrec pe altu', sau sa ma intreaca altu', cred ca am omis sa va spun asta acum 2 ani. Daca fac alt blog, am sa scriu de la bun inceput.
Si adormeam la birou, dar asta e doar un amanunt. Nu trebuia sa ma mai tarai pana in pat. Imi luam somn la birou, ma trezea alarma de la telefon, era ora 6, ma spalam pe mecla, imi prindeam parul, cautam cheile, si dispaream la munca, imbracata fiind deja, intrucat asa adormisem. Ieseam de la munca la 2 noaptea, mai stateam 4 ore, aveam 24 de ore de cand eram plecata la munca. Flamanda, sictirita, obosita, nervoasa si satula de cacaturi, ca si acum. Era normal sa mai trag o bere-doua-zece-o naveta si sa dorm pana ori imi suna alarma de la telefon, ori ma suna aia de la munca, ingrijorati ca eu trebuia sa fiu de o ora la munca (ingrijorati o pula, da' na, asa da bine).
Auzi... Sa stai in pula mea de revelion sa scrii pe blog, pe timpul zilei, si pe timpul noptii sa te trezesti ca nu mai ai unde sta, dar in acelasi timp sa dai nas in nas pe bulevard cu sora-ta la unspe jumate noaptea, ca i s-a rupt apa si naste? A fost un revelion pe cinste. La 3:45, sora'mea a nascut un pusti, sanatos si frumos ca ea. Doua zile mai tarziu, m-am prezentat la maternitate cu o floare in dinti si tort cu afine. S-a bucurat.
Cu acest prilej, am un anunt:
Inca un telefon pe care am avut sansa sa mi-l pierd, drept urmare, care vreti sa dati Vineri de mine, v-astept la Bucuresti.