luni, iunie 01, 2009

1 Iunie 2009 Copile...


In ce hal trec anii astia. Si in ce hal or sa mai treaca. Si nu iti raman decat amintirile. De care nu te poti bucura. De regula, amintirile dor.
Sunt situatii de cacat, oameni de cacat, e normal.
Nu stiu de ce continuati sa turnati copii pe banda rulanta.
Sa moara de foame, sa cerseasca? Nu stiu.
Nu stiu cum tu ca femeie, ca mama, ca om, futu-ti pastele ma-ti sa iti fut, faci un copil, si la doua zile dupa ce ai iesit din spital, iesi cu ala micu' in brate, la primu' pod care iti iese in cale.
A... e criza, nu?
Nu stiu cum toti cei care se drogheaza, fac copii, si pe urma, ies la cersit cu el, sa aiba bani de spart vena.
Nu stiu cum faceti DOI un copil, si pe urma va luati la omor, va dati cu topoare in cap, va bagati cutite in voi, urlati non stop, beti de rupeti, bateti copilul, il alungati de acasa, il chemati inapoi, iar il bateti, iar il chemati, il lasati flamand, il purtati nespalat si bolnav, il puneti sa va care apa, sa va spele podelele si vasele, si voi stati si va uitati si va mirati ca va fuge de acasa, intr-un oricare alt loc, numai nu acasa, unde "acasa" ar fi trebuit sa insemne ceva.
Nu stiu cum toti alergati dupa bani, cariera, cacat.
Faceti un copil. Si alergati in continuare. Altii va cresc copilul. Prietenele, prietenii, vecinii, menajerele, doicile... Si copilul creste mare, si e plin de bani, si are 18 ani, si conduce BMW, cadou de la tata, si se drogheaza, si fura, si intra la parnaie, si mama plateste cautiunea si plange, si ii da copilului bani iar, sa isi ia ce are nevoie, si iar isi vede de cariera ei, si copilul o ia de capat, mai in ciuda, mai inversunat, se apuca de furat, de spart, asa, ca e cool, ca e la moda, ca lasa, platesc parintii. Normal.
Si prostanul ala de copil, sufera de afectiune. Si babacii habar n-au. Au impresia ca daca ii da bani, are copilul fericit. Pula.
Parintii or sa alerge in continuare dupa bani, uitand ca au facut un copil, sau, motivele pentru care l-au facut(, sigur, pot fi diverse, dar deja nu mai e problema mea), copilul va creste tot fara dragoste.
Si cand o sa creasca mare, o sa fie o leguma, terminata. Si parintii probabil se vor intreba unde s-a gresit.
Faceti copii... faceti, ce pula mea, doar nu-s ai mei.
Problema e ca mie imi vin si imi cer, mie imi vin si imi plang, mie imi vin si stau in spatele meu speriati, mie imi vin si imi spun ca nu mai vor acasa, mie imi vin si imi spun ca le e foame, mie imi vin si imi spun ca mama lor a fugit de acasa, ca tatal lor e rupt de bautura si il cauta sa il bata, mie, si multor altora.
Si noi nu avem ce sa facem. E ca si cum ne doare in pula de restu'. Pentru ca se practica. Fiecare e pentru el. Si daca poti sa faci misto de celalalt, da-i drumul, si fa-o. E distractiv, nu? Razi ca prostu' de durerea aluilalt.
Imi faceti scarba.
Dar, cu aceasta prea fericita ocazie, cand toti parintii va ridica in slavi, va cumpara, va fac, va dreg, va mangaie, va saruta in graba si va intinde o hartie "ia-ti tata o masina, ca tata n-are timp", sau "ia-ti mama o excursie in Algeria, stai o luna, ca mama n-are timp", sau "azi n-am ce sa iti dau sa mananci, pentru ca sunt o mama infecta, si te-am facut fara sa gandesc, stiu ca te doare stomacu', da' n-am bani sa te duc la medic, n-am bani sa te imbrac, n-am creier, de fapt, dar asta ai sa intelegi peste ani, ani in care n-ai sa ma mai bagi in seama, ani in care ai sa ma urasti, ai sa ma judeci, chiar daca sunt mama ta", vreau sa va urez un calduros La Multi Ani, tuturor copiilor. Fiecare copil merita un zambet de ziua lui. Cum ti-l educi, asa il ai. Si pe urma te mai miri de ce iti reproseaza, sau de ce iti face probleme.
In rest, s-aveti sufletul tanar, e important.
Va dau sfaturi... sunt moca, de ce nu le-as da, nu?
Am 22 de ani si imi ajunge ce e in lumea asta. Nu imi mai simt sufletul tanar, de mult. Am imbatranit. Din cauza altora. Pentru ca ma agit si ma dau cu capul de perete pentru altii. Altii pe care ii doare in cur, efectiv. Dar daca esti marlan, intr-o lume ca asta, castigi. Daca esti sensibil, mori.
Oricum murim. Si multi dintre noi, asta asteapta; ar fi probabil ce mai frumos cadou. Sa scapi de niste responsabilitati, care nu sunt ale tale, si pe care chiar nu ai avea de ce pula mea sa ti le asumi. Sa scapi de toate cacaturile pe care ti le-au facut altii. Cand poti sa ii futi in gura pe aia care ti-ai facut cacaturi, si poti sa arunci responsabilitatile altora, si sa ti le asumi doar pe ale tale... In loc sa mori.
De ce sa mori? Ca sunt altii dobitoci? Da.
Nu merita. Oricum totul se sfarseste. Indiferent cum.