luni, iunie 01, 2009

Probabil Ca Nu


Ei, de asta nu suport eu oamenii.
Am ajuns sa nu mai imi suport familia.
Pentru ca daca ei au impresia ca suntem sange din sangele alor nostri, suntem obligati sa le suportam magariile.
Ei, dragilor, aflati cu surprindere ca daca-s fiica, sora si matusa, nu tre' sa va suport eu magariile, doar pentru ca am iesit din aceeasi pizda.
Asta sa inceapa a va fi foarte CLAR.
Numai ca... asa e. Corect. Mie nu mi-e clar. De aia va ajut in continuare.
Fratele ma ia la pula ca "de ce nu mi-ai facut anunt pentru locuri de munca", aia ma ia la pula "vezi ca ai niste bani la mine si nu ti-i mai tin, intru in ei", ailalta ma ia la pula " sor'mea, mi-e greu dar mi-e lene sa fac ceva, fa tu pentru mine", etc.
Misto meserie mi-am ales...
Nu imi ramane decat sa va mai ajut pana am sa crap si n-am sa mai pot.
Si cand n-am sa mai pot, probabil am sa decid ca e mai bine sa va fut in gura si sa imi fac o viata a mea fara voi si tot ce am sa mai pot face, ar fi sa va aprind o candela. Poate nici macar la inmormantare la voi n-am sa vin. Am sa am altele pe cap. Asa cum si voi ati avut tot timpul cand eu am avut nevoie de voi.
Stiti, nu? Roata se intoarce. Sper doar sa nu fie o roata cu tepi.