luni, iunie 01, 2009

Cascati benoclu


Nu inteleg prostia.
Nici nu ma chinui prea mult.
Nu e problema mea.
E problema lor.
Eu am altele pe cap.
Nu ma doare in cur de grijile lor.
Dar nu ma doare in cur nici de grijile mele.
Nu pot sa impac pe toata lumea
Si nu ma pot face si utila si placuta in acelasi timp.
Pentru ca nu se poate si cu pula in cur si cu sufletul in rai.
Dar nu se poate sa fii un om si destept si prost in acelasi timp.
Ar fi prea crud.
Si m-as cracana de ras daca asta ar fi posibil.
Nu pot eu sa schimb lumea, oricata bunatate as avea si oricat de mult mi-as dori.
E prea greu, e prea complicat, e prea multa bataie de cap, si la final, nu stiu cat ar merita.
Drept urmare, renunt.
Mai bine beau o bere si ma uit la stiri.
Sa vad ce cui cine a mai facut.
Si de ce. De obicei, din pasiune.
Si crimele sunt din pasiune.
Si poti sa faci totul.
Absolut totul.
Pentru bani.
Pentru dragoste.
Toti o prefera pe prima si se plang ca n-o au pe a doua.
Oare care animal e mai dobitoc ca omul?
Poate n-am sa aflu prea curand.
Dar ma incred in ziua/noaptea/clipa, cand am sa crap si am sa inchid ochii pentru ultima oara, ca imi voi lumina cateva aspecte.
Desi, si asta e un alt bullshit.
Dar suntem obisnuiti, nu?
Biserica/religia, cat de multe elucideaza...
Pula mea...
Oare n-o sa va treziti niciodata?
Biserica e o alta industrie.