luni, decembrie 31, 2007

Luni, 31 Decembrie, 2007.

A venit si ultima zi din an.
Daca ar fi sa trag o linie, as spune ca n-am facut chiar tot ce am vrut, ce a trebuit, si ce am putut.
In urmatorul an, vreau sa citesc mai mult. Pe 2007 prea n-am avut timp de carti.
In rest, imi fac o lista, o pun pe perete, si subliniez, cand am executat.

Va doresc La Multi Ani, mai frumosi si mai sanatosi. Sa fiti iubiti si inteligenti, mai buni si mai blanzi, sa aveti rabdare si sa va indepliniti dorintele ce le aveti, sa aveti rabdare sa invatati sa mergeti mai intai, si pe urma sa alergati, sa fiti mai intelepti si sa fiti mai mandri de voi si de ce aveti, in case, buzunare, creiere sau suflete, multe succese, sanatate, fericire si de toate.
Nimic nu e mai frumos ca dragostea, iar dragostea este cel mai frumos sentiment lasat pe Terra (desigur, altu'n-am gasit, pana la ora actuala).
Sa purtati de grija inimilor si mintilor voastre.