sâmbătă, decembrie 22, 2007

Discutam teoretic, ca idee, intre El si Ea (partea VI)

Pasiunile mele sunt în mod cert de natură artistico-intelectuală, curioasă din fire, filosoafă, şi nu am cum schimba asta ... Întrucât ASTFEL VĂD EU VIAŢA - Ca o permanentă CERCETARE şi acumulare de cunoştinţe.
Nu sunt genul care să discute despre Acţiuni - apa-papa-kaka-fucka – NICI despre Fapte - ca : serviciu, văruirea locuinţei sau ce chef a făcut ăla aseară cu târfele …
EU DISCUT despre IDEI ... Lumea normală ne consideră cel puţin dilimachi-nebuni ... Am REALISMUL înscris în mine, dar doar 8 ore pe zi, cam cât aş fi la serviciu... Restul este treaba MEA şi nu a lumii...
Dacă cel de lîngă mine are ALTE pasiuni, sunt de acord să şi le pună în practică, totuşi fără să impieteze asupra PASIUNILOR MELE. De asta, nu-s grăbită, căutând pe cineva compatibil cu mine în cel mai înalt grad.

NU CURĂŢ CARTOFI ca să stau cu tine în bucătărie să-ţi ţin de urât. Pentru că nu mănânc mult, nu bag în mine ca-n spital, îmi e de-ajuns o masă pe zi, nu văd rostul PRACTIC al îmbuibării - sunt sănătoasă şi fără medicamente... PREFER deci să-mi ocup timpul în MIJLOCUL IDEILOR, cărţilor, citind, scriind, traducând, căutând alte noi materiale pe net.
S-ar putea să te ajut special la bucătărie ca SĂ POT STA DE VORBĂ CU TINE, dar doar DACĂ SUNT TEME DE INTERES COMUN.