luni, decembrie 24, 2007

Dupa miezul noptii, cu doua ore jumatate

Nu pot sa dorm. De fapt, am dormit, m-am trezit de vreo ora, si nu mai pot sa dorm. Am avut o zi aiurea, cu multi kiLometri de parcurs a prost, m-am plimbat sa-mi mai aerisesc creierul. M-am aerisit atat de tare, ca pret de aproape 6 ore mi-a fost frig in continuu. Am si racit putin, asa, cam de vreo 3 saptamani.
Asta e o ora la care in mod normal ar trebui sa dorm. Si tot in mod normal, nu am adormit, pentru ca, nu'i asa, sunt genul de om care are multe cugetari. Nocturne, sigur.
Care adesea nu ma lasa sa adorm. In afara de insomnii si altele.
Sper ca v-au amuzat randurile pe care le-am scris. Macar o parte.
Sunt pentru voi scrise. Nu pentru mine. Sau, poate ca ma mai eliberez putin.
Sunt somnoroasa.
Voi reveni cu un un nou articol.
Sa vad ce mai clocesc.