vineri, decembrie 21, 2007

Discutam teoretic, ca Idee intre El si Ea - partea II

Problema e ACASĂ. Dacă ŞI acasă, celalalt e cioban, fugi în lumea ta ! ...
Trebuie să fim maleabili ...Chiar dacă ne considerăm egali, nu prea suntem. Suntem complementari, mai bine zis. Diferiţi şi complementari. Pentru a rezista în doi, fiecare trebuie să îl respecte pe celălalt CA PE SINE ÎNSUŞI. Pocnitorile/oamenii de nimic, fără standard moral-volitiv nu intră în discuţie, întrucât nu am timp să fiu mama răniţilor.

DEFECTUL PRINCIPAL AL FEMEII este CICĂLEALA .... Crezi că BĂRBAŢII suportă cicăleala pe teme i-raţionale?
SĂ ŞTII CĂ PENTRU EL e :
1 - mult mai simplu să găsească soluţiile de rezolvare a unei probleme/situaţii
2 - să abandoneze/evite problema dacă e INSOLVABILĂ ...
3 - să caute şi să găsească alte soluţii, alternative, nepăsîndu-le de sentimente - care de obicei te ţin în loc ... – În cazul celei mai dragi fiinţe, mama, fiica, nevasta etc … Ex. - Chiar dacă moare, nu mă apuc de bocit, ci caut rapid soluţii de rezolvare (că se-mpute)… După aia fac un parastas, bocesc, trag la măsea cu ăia veniţi la pomană – auzi, nu-i destulă durerea mea – trebuie să le mai dau şi de băut !
Vei înţelege că suntem educaţi să ne stăpânim, şi NU să miorlăim.


Cicăleala nu este bună nici în cazul educaţiei copiilor ..
Ce e educaţia? O formă de manipulare ... Instruirea copiilor după reguli făcute de alţii, şi nu de cei mici.
Copilul poate fi lesne educat. Cu vorbă bună, cu maximă atenţie, cu dragoste sinceră, cu timp pe care să i-l acorde cei maturi... Folosind ca în toate activităţile umane, recompensa şi pedeapsa, exclud pedeapsa corporală, întrucât EXISTĂ nevoile şi dorinţele celui mic care pot fi exploatate ca puncte slabe, astfel CONDIŢIONÂND copilul pt încadrarea în programul prescris de cei maturi.