miercuri, ianuarie 07, 2009

7 Ianuarie, de acum


Ce rapid au trecut si sarbatorile, si revelionul, si tot. Bine ca au trecut.
Urmatoarele or sa fie mult mai bune.
Macar am inceput cu stangul. (Sunt stangace, si imi permit sa spun treaba asta - desi discriminarile continua)
Avand in vedere ca asta mi-a fost dorinta si de finele lui 2007, observ cu drag, ca e ok.
Am inceput o carte, O Mie De Farame, asa ii zice, de James Frey.
M-a emotionat. Probabil doar prostiile ma emotioneaza in ultima vreme.
Oricum, sunt scrise misto prostiile alea. Si imi place cum ma simt cand le citesc. Imi vine sa nu mai las cartea din mana, si imi dau seama de asta doar cand mai au astia un pic si inchid tot Mall-ul.
A dracu' treaba. Am citit 415 pagini. Astazi sper sa termin cartea, mai am de citit pana la 534.
E o carte scrisa mult mai bine decat Reqviem For A Dream, de Hubert Selby Jr. Si aia mi-a placut. Si filmul a fost ok. Dar mi s-a parut mai bun 21 Grame. Orisicum, daca tot m-am axat pe stilul asta fara sa vreau, atunci am sa mai citesc vreo 2 carti in genul asta. Dar la un moment dat devine plictisitor. Ca previzibil oricum e.