joi, ianuarie 08, 2009

O Mie De Farame - Opium


Am finalizat cartulia pana la urma. Mi-a placut finalul. Cred ca mi-a placut finalul si mai mult pentru ca era exact asa cum il intuisem eu.
Dar dupa ce terminasem cartulia respectiva, imi luasem o alta, scrisa de un frantuz, in timpul cat fusese internat la o clinica de dezintoxicare - in care vorbea despre Opium, efecte, reactii, stari, si asa mai departe.
A fost interesanta, cat de cat. Adica, timpul pierdut cu Opium, nu a fost chiar pierdut, mi-a placut ca am dat peste niste chestii misto, pe care le pastrez.
Ma intreb, ce voi citi maine.
Nu cred ca din acelasi domeniu.
Mi-as lua o carte despre copii, despre aia mici, prunci. Totusi am sa renunt repede la gandul asta, intrucat sunt de parere ca as putea da peste ceva ce chiar as vrea sa citesc.
Nu pot gandi limpede. Nu stiu ce naiba am. Ma simt taiata in doua.