vineri, ianuarie 09, 2009

Buna dimineata


Acu' am făcut ochi. Mi-a trimis tăică-meu un mesaj adevărat de tot. "Şocurile vin o data la 7 ani."
Tare, nu?
Da. Aşa am zis şi eu.
Dacă stau să mă gândesc dacă aşa e, ar trebui să mă gândesc ce şoc am avut de două ori până acu'.
Well, primu' n-a fost la şapte, a fost cu an mai târziu, deci, nu s-a nimerit. Al doilea, a fost la cinşpe. Aici s-a nimerit.
Fac douăjdoi. Ar mai trebui unu', nu? Nasol. Că asta ar însemna anu' ăsta, sau cam peste juma de an.
Aştept cu viu interes.
Ştiam de prostia aia de "7 ani" (care nu'i chiar o prostie, observ), da' numa' când trăgeam linii. Am încercat anu' trecut să trag una; n-am tras'o decât pe jumate, acu' doi ani iar, da' nu reuşisem nici pe sfert.
Acu'i acu'.
Câtor chestii oare tre' să dai crezare, dacă ar fi să te iei după toate astea?
Am tot timpul să aflu.
A, bun. Ca să scap de repercursiunile karmei, trebui să mă consider o gâscă, şi io, gâscă, calculez ce şi unde am greşit, ca pe viitor să nu o mai comit.
M-am lămurit. Complet.