duminică, martie 01, 2009

Amin!


Ei, uite ca am ajuns si la Iasi, din Capitala, unde am stat de pe 18 februarie pana pe 28 februarie, adica ieri. M-am intors cu toane si nervi, cum de altfel, nu plecasem asa. Dar asta e Bucurestiul, pana la urma. M-am umplut de draci si m-am iritat pe fata ingrozitor, dar e ok, acum imi trece. Imi prieste aerul de acasa. Si as vrea sa mai stau, dar saptamana urmatoare trebuie sa fiu iar in Capitala, si pe urma am sa dispar "acasa" vreo 2 saptamani, intrucat am pauza de la cursuri, si pot veni. Pe urma va trebui sa ma duc iar, si tot asa, cam vreo 3 luni. Dupa toata distractia asta, si multele probleme dermatologice pe care le voi avea in timpul asta, imi dau cuvantul de om nebun, ca nu mai calc in veci si in pururi, in Bucuresti.
E toxic.
Si am destule care ma intoxica
. Atat fizic cat si psihic. Nu mai imi trebuie si altele. Amin!