duminică, martie 08, 2009

Nu e cu trimitere

M-am gandit la multe, zilele astea... Si am simtit la fel de multe... ba chiar, nici nu am putut dormi vreo cateva nopti. Deopotriva, chestii frumoase, placute, si chestii mai urate. Am fost si trista, si vesela, si cu toane, si cu nervi. Un amalgam intreg... de stari. Amestecate total de-a-n-pulea... dar cu un rezultat pur si simplu uluitor. Ma simt... intreaga.
Doar ca simt ca mi-e dor. Asta e ce nu imi da stare, somn, si altele... Dar nu stiu de ce sau de cine mi-e. In schimb, ma simt rupta in doua. Pentru un nimic, poate. Am de cateva zile senzatia asta...
Ma simt ca in piesa lui Johnny Lang, Breakin' Me. Dupa ce am ascultat-o de cateva zeci de ori, una dupa alta, si pe care o ascult si acum, in continuare... am de gand, sa o ascult de inca douazezi de ori.
"Baby, please, just take me back, I don't want to be in love, but you're makin' me... Let me up, I had enough, Girl, you're breakin' me..."