vineri, martie 06, 2009

Ascultam corul...


De la Another Brick In The Wall, partea a doua. Superb....
Cine mama dracu' mai asculta asa ceva, la ora asta, oare? Tare as fi curioasa de un raspuns...
Intr-o ora trebuie sa marsaluiesc iar, pentru a nu stiu cata oara, in orasul ala mizerabil, de jos pana sus... si ma tot intreb daca am sa fac fata, daca voi ajunge cu bine, daca va fi bine, si daca va fi bine....
Have A Cigar... alta superbitate de la Pink Floyd... Shine On You... Crazy Diamond... Nu imi permit sa ma ia valu', ca adorm si chiar trebuie sa ajung acolo...
Promit sa imi rezerv o zi, o noapte, sa imi ascult Pink Floyd-ul, sa beau, sa fiu doar eu si sa ma gandesc, sa fiu relaxata si sa adorm linistita.
Mai vorbim din capitala, daca am sa am timp. Daca nu, oricum, voi mai scrie. Probabil cand ma voi simti mai inspirata. Daca nu, am sa am iarasi o absenta pentru cateva luni pe blog...
Cat despre unii dintre voi, ma scuzati ca nu v-am putut da ignore, dar chiar am fost ocupata zilele astea si promit sa rezolv problema in cel mai scurt timp, futu-va-n gura sa va fut de zdrente si umbre omenesti, care aveti impresia ca le stiti pe toate. Daca nu apaream eu in viata voastra, erati aceleasi panarame, cu o bucata de suflet, manjit de alte putori,putori ca si voi, care n-ar fi stiut sa faca dintr-o problema, haz de necaz, ci care si-ar fi pus deja strangu', si care n-ar fi stiut ce inseamna sa asculti si sa simti o muzica... baga-mi-as pula in tot house-ul vostru si in tot ce e la moda, si ... in toata prostitutia voastra, pe care o faceti, chiar daca nu stati pe orizontala. Imi faceti greata.Mai greata decat daca as fi insarcinata, si as voma pe zi cinci galeti cu voma. Nu stiu, chiar nu stiu cum ati putut iesi dintr-un pantec ca al mamei voastre...
Cat despre voi, ceilalti, mi-a parut bine, si sper sa ne "auzim", in niste conditii mai favorabile. Pana atunci, va las cu Pink Floyd... o trupa de exceptie. Pentru multi.
Chiar, cum o fi maine in Capitala? Probabil am sa aflu pe pielea mea.
Reintoarcere (la apele limpezi...) la Pink Floyd... Ma retrag, urandu-va succes si multa sanatate.