duminică, martie 22, 2009

Si pana la urma, asta e tot ce mai ramane real


Here I am, again, in this mean old town... And you're so far away from me. And where are you when the sun goes down? You're so far away from me, (as always) So far away from me, So far, I just cant see. I'm tired of being in love and being all alone, When you're so far away from me. I'm tired of making out on the telephone, 'cause you're so far away from me. So far away from me. So far, I just cant see. I get so tired when I have to explain, When you're so far away from me. See, you have been in the sun, and I've been in the rain... And you're so far away from me.
Eh... astea's pana la urma versuri. Dar am stat de multe ori si m-am gandit... cum pisicii ei de treaba, in aproape toata industria muzicala, cam 90% din ea, si in ea, se vorbeste despre dragoste. Ca'n manele: "te-am iubit, m-ai parasit", pula mea, ceva de genu' asta, oricum. Ei, macar's in engleza, franceza, etcaetera.
Si de multe ori, chiar devine plictisitor, ca totul sa fie atat de departe, incat chiar sa nu mai poti vedea, nu? Te saturi...
Cred ca pentru unii dintre voi, (va stiti voi) ajunge sa fie o bucurie, ca la 2-3 de noapte, sa mai cititi ce se mai scrie pe blogul asta. Daca as putea si mi-ar sta in putinta, v-as da "ignore" si de pe blogul asta. Pana la urma, bafta mea, a fost ca l-am facut public. Dar nici sa fiu egoista si sa il tin doar pentru mine, nu pot.
Raman eu si cu oftatul meu.
Tot ne nastem singuri, nu? De ce n-am si muri asa?
Buna intrebare. Da' inca n-am gasit raspuns la ea...
Si revenind la ce spuneam mai sus, cu versurile de la Dire Straits, piesa asta, So Far Away, e o piesa al naibii de liniara; din principiu nu suport piesele liniare; altfel as asculta dracu' numa' house toata ziua, daca mi-ar arde de "liniaritati". E o piesa de umplutura, ca multe altele, din multe trupe foarte cunoscute, mari si care chiar au incercat sa faca ceva. Dar acum, la ora asta, chiar mi-e draga piesa asta. Si, cam gata. Ca ajunge. Ce-i prea mult, strica, stiti voi, e imoral, sau ingrasa.