miercuri, mai 06, 2009

Si uite'asa, am revenit


Am fost maritata de 6 ori pana acum. 6 asta, e o cifra care revine mereu in viata mea. Primul meu sot a fost barbatul ideal, ma adora, imi facea toate mofturile si poftele, ii spuneam "ursuletul spalator" sau " masina de spalat Berelux 3 in 1" (vase-rufe si podele)
Cu un zambet si o bere, executa toata treaba din gospodarie. Toata viata cautam un barbat bun, dar vrem mereu mai mult (ne plictisim de prea mult bine si de prea multa liniste). Scapam de el si ne plictisim singure.
Evitam barbatii cumsecade intrucat bunatatea lor obliga la reciprocitate, si ar trebui sa daruim si noi pentru ca primim mult in schimb, dar suntem poligame... adica niste curve, care nu meritam un barbat decent.
Acum, nu trebuie sa ma mai rad zilnic pe picioare. Mi-a crescut o blana de 1 cm, da' nu conteaza, ca si asa nu se mai uita nimeni la mine. E placut totusi. Cand ma scol dimineata, am ochii umflati ca de la flama de sudura, arat ca o bufnita dar in juma' de ora, cu faina si alte smacuri, capat fata umana. Ma culc machiata, ma scol demachiata. Cearsafurile au toate nuantele curcubeului. Muma padurii, e bebelus pe langa mine.
Acum, nu mai trebuie sa fac compromisuri. De fapt, faceam totul, ca el nu voia nimic. 95% din viata, e sex (in cuplu).
Mi-am luat vibrator. Pot sa fac dragoste cu cine vreau. Ma scol mult mai plina de energie de cand a plecat.
De cand l-am lasat pe exu' (nr.?) umbla jegos si neingrijit, si-a lasat barba (romantic), se spala cand ploua, a slabit zece kile, chefuieste cu lautari si maneliste tot la bar la Cristi, ca se mutase acolo (fir'ar el + ma-sa...)
Asta se destrabaleaza prin baruri de la 15 ani iar eu stau in casa...
Cretinii astia, isi pastreaza prietenii si se distreaza de minune. Noi nu avem amintiri comune cu prietenele. De fapt, nu avem prietene. Ca toata viata ne-am jucat cu papusile.

Am inceput sa pun bani deoparte sa vizitez piramidele. Pana la pensie, o rezolv eu si pe asta.

- Voi reveni in atentia dvs., in curand.