miercuri, mai 27, 2009

Schimbare - Sanchi (partea III)


Daca am invatat ceva din viata asta, am invatat ca sufletul il atingi cu suflet. Nu cu mocirla. Te intreb, ce preferi? Un zambet, mangaiere, sau o flegma si o privire incarcata de ura? Pune in balanta. Ai sa iti dai singur raspunsul. Eu tot singura mi l-am dat. Si sunt trista, de multe ori, cand ma gandesc ca am avut nevoie de suflet, langa mine, si nu de pula, cum multi sunteti tentati sa credeti.(Ati intuit ca ca ma doare in cur de parerea dumneavoastra)Hormonii n-aveau ce sa caute, eu aveam nevoie de suflet. Nu de vorbe frumoase, nu de poeme, nu de flori, nu de sex. De suflet. Dar, pana nu ti-o iei in freza, nu te inveti minte. Si chiar te daca inveti minte, ai multe ocazii pe parcursul vietii, sa ti-o mai iei in mutra de vreo cateva ori, pentru ca suntem imperfecti si nu le cunoastem chiar pe toate. Crezi ca esti maestru in toata regula? Hai sa iti spun care-I spilu'. Ai sa crezi asta pana in momentul in care te vei uita in oglinda, iti vei trage peste scafarlie una-doua, cu tot sufletul si te vei intreba: “ – Da’ eu cu ce pula mea am mai gresit de numai mie mi se intampla?” Ei, atunci n-ai sa mai crezi ca esti maserias in toata regula. Ai sa vezi si ai sa iti dai seama ca e ceva gresit, ca e ceva incomplet, ca e ceva aiurea, ca e ceva in neregula, ca ai scapat anumite amanunte, ca ai uitat alte amanunte, ca ai considerat minore alte amanunte, ca ai amanat altele, si uite asa, te-ai scos. Te-ai scos pe dracu’... ai intuit. Astfel, ai reusit sa iti faci o alta problema, pe care ai sa o adaugi la lunga ta lista de probleme, de: “de facut”, de: “trebuie sa” de: “de finalizat”, etcaetera, si ai sa constati ca nu mai ai timp, ca ai din ce in ce mai putin chef, de viata, de zambit, de petreceri, de trezit dimineata si mers la munca de la 09 la 17, cu acelasi tramvai de ani de zile, in aceeasi zona, cu acelasi echipaj, cu acelasi sef cretin si tampit la cap, care e stresat si ala, are o gasca acasa, care-i poate si proasta, care il asteapta, ii cere, il streseaza si aia, ii face reprosuri, asa cum ti se intampla poate si tie, si ai sa iti dai seama ca nu e totul asa de roz, decat daca te imbraci in haine de steoarfa.