miercuri, mai 27, 2009

Certitudine, Existenta, Schimbare - Sanchi (partea II)


Uit... ca lumea din jurul tau e construita sa te futa in gura, uit, ca ai nevoie de experienta ca sa privesti cu fruntea sus spre viitor, sau spre ziua de maine, sau spre ora urmatoare. Uit, ca experienta o acumulezi doar daca iti iei sutulete in cur… uit. Sau ma fac ca uit. Din acelasi motiv: de ce sa fut in gura un om drag? De ce sa-l trec prin toate chinurile imaginabile si inimaginabile? De ce sa ma pis in sufletul lui? De ce sa inchid ochii la durerea lui? De ce sa il las singur, cand nimeni nu mai e langa el? De ce sa il las singur, cand nimeni nu il mai vrea, cand toti il resping, cand toti ii dau cu sutul? De ce? Unui om drag, nu ii faci astea. Categoric nu. Si atunci, oamenii dragi, care iti sunt dragi si carora le esti drag, de ce pula mea fac si iti fac toate astea? Atunci... Nu imi ramane decat sa prefer unul care ma iubeste dar nu stie sa mi-o arate, in schimbul unuia care ma iubeste doar ca mi-o arata strict in felurile de mai sus, adica sa isi bata joc “din dragoste” de sufletul meu.
Probabil, asa isi arata ei dragostea, afectiunea, blandetea, caldura, rabdarea, duiosia, gingasia, iubirea?