miercuri, decembrie 31, 2008

Ce mai conteaza?

M-am trezit pe la 11, 12, cred.
Am vorbit cu un amic la telefon vreo juma' de ora si am zis ca fac o baie.
Am dat drumul la apa in cada si pe urma m-am dus in bucatarie sa fumez, m-am luat cu altele, apa se racise, si am dat drumul sa o incalzesc din nou.
Bun. M-am bagat in cada.
Sunase telefonul. Ma ridicasem sa raspund si deja in baie era inundatie.
S-o fi stricat ceva dracu' la baie, da' ca de obicei, eu aflu ultima.
Asa ca m-am chinuit in curu' gol si doar cu un prosop pe mine, sa strang toata aparia de acolo, in ideea ca poate nu se raceste complet apa din cada si pana la urma fac naibii o baie, ca deja muream de frig si eram un pachet de draci. Pe urma ma mai intreb cum dracu' racesc, daca stau o ora in doua ture, desculta pe gresie. Am strans apa, am facut baie, am dat drmul la apa din cada. M-am intors sa imi iau prosopul si am vazut cum se umplea baia de apa. Misto, nu? Da. Si mie mi-a venit sa rad.
Am pus repede dopul la cada. Si ma intrebam, ei acu', cum mama dracu' dau drumul la apa, daca se face inundatie? Pe unde o scot? Si da-i frumusel cu cate o galeata, si scoate apa din cada, una cate una, mai aluneca, mai sparge-ti capatana aia incapatanata, mai varsa o galeata, si unde in alta parte, daca nu in buda? Ca si chiuveta am observat ca e defecta. Asa ca am turnat vreo 7-10 galeti cu apa in buda si la final ma intrebam cum sa fac sa golesc cada de tot. Si da-i ori cu cate o chestiuta gen un fel de canita din plastic, ori mai scoteam dopu', ca sa am ce sterge iar de pe jos...
M-am distrat. In ghilimele, bineinteles.
Asta se intampla de Revelion, nu?... Numai mie mi se poate intampla.
Acu' e patru si ceva... Ascult muzica si imi dau foarte bine seama ca sunt plina de nervi si ma intreb ce am sa fac eu mai incolo. Probabil am sa citesc ceva. Sau ma uit la televizor. Dar cum sunt foarte multe porcarii... ma abtin.
Sau poate am sa ies sa ma plimb. De una singura. Sa ma gandesc la ale mele. Ca tare aiurea ma simt in ultima vreme si nu ma pot impaca deloc si cu nimic.
Ce mai conteaza...
Anu' tot trece. Macar asta e sigur. Ca moartea si taxele, nu?