luni, februarie 16, 2009

Un clasic, a zis o treaba....


"Doua adolescente au incercat sa se sinucida cu pastile antidepresive si alcool, intr-o camera de motel unde fusesera cazate de catre un taximetrist. "La doua ore a venit tatal uneia dintre ele si mi-a spus ca fata lui se sinucide intr-o camera. Am luat cheia de rezerva si am incercat sa intram, dar lasasera cheia in broasca, asa ca am spart usa. Cand am intrat, le-am gasit pe pat in coma, abia mai bolboroseau ceva. Tatal mi-a spus ca fiica sa l-a sunat si i-a spus ca a luat pastile si se omoara din dragoste", a declarat receptionerul. Fetele au fost duse de urgenta la Spitalul Judetean de Pediatrie."
Hai, ma lasi?
"Una a vrut sa se sinucida din dragoste si cealalta din solidaritate cu prima, fiind cu labilitate psihica dupa celelalte tentative."
Too Much Love Will Kill You, da'nu la modu' asta, ca bagi pastile in tine si alcool.
Dragostea omoara, pe bune..., nu ca te omori tu din cauza dragostei. Te omoara ea pe tine, fara pastile si alcool.Trebuie doar sa nu mai ai persoana din care ti-ai facut centrul universului (si ai gresit, daca ai facut asta, de aia si mori, da' cum inimii nu prea ii comanzi...) langa tine, si s-a terminat distractia, viata, tot, absolut. .... Too Much Love Will Kill You...
Mi s-a parut o idiotenie ca fatuca respectiva sa fie dusa la spitalul de dilimani. Aia nu fac altceva decat sa bage medicamente in ea, picaturi, multe altele... chestii pe care daca le-ar sti un medic adevarat si ar face public... ar fi urata treaba iar tu ai fi leguma. In loc sa stea de vorba cu ea, sa ii explice de zeceori, bland si calm, cum e treaba cu amorul cand e, si cu amorul cand nu mai e...
Dar cine mai are rabdare sa educe? Sa explice? Sa invete? Sa fie aproape? Sa fie "acolo". Iaca, poftim, de aia se sinucid toti. Din lipsa de afectiune, nu neaparat din lipsa faptului ca saptamana asta n-ai avut o bucata de paine pe masa sa le dai copiilor. Sau invers, dar cu aceeasi problema. Au tot ce vor, la 18 ani conduc masini, au bani, au toale de toale, telefoane de nu stiu de care, si nu au pic deafectiune, intrucat babacii lor nu prea mai au timp, decat de cariera. Si pe urma toti se mira de ce se apuca de droguri, sau ii gasesti cu vena sparta, sau mai stiu eu ce, dupa gratii...
La ce mai faceti copii? E CRIZA. Si oricum va doare pe multi in cur de copiii vostri. Ii faceti ca sa aveti pe cine tine in brate, ca sa iesiti la cersit?