sâmbătă, septembrie 27, 2008

Vuai, fetelor, o veste nouă!... Cum e prosteala, de fapt: şi de fapt, cui nu ii place?


"Mi s-au muiat genunchii, soroo! ... Azi, mi-a cerut numărul de la chiloţi, de la pantof şi de la celular... La telefon, mi-a spus că sunt o femeie atrăgătoare, că am un zâmbet senin şi ochi ca marea, că aduc lumină în jur când intru seara în casă... M-am topit pur şi simplu. Abia aştept să mă mai sune iar! ... Ia uite ce mi-a scris ăsta, fato :
"- darling, mi-ar fi plăcut să te iau de mână ca pe o fetiţă dulce şi să mergem la o plimbare ... pe malul unui lac... cu iarbă şi pădure împrejurul apei... Să te ţin de braţ şi să păşim prin iarbă, printre copaci... desculţi..."
Offfffff doamneee, ce artist este! ... Se pricepe la cuvinte... Are şi sufletul de artist! ...Ce mai, este meseriaş, se pricepe la aburit orice gen de femeie!...
"... poate, când îţi vei acorda câteva clipe sau ceasuri de răgaz, o sa ne regăsim împreună... pe malul unei ape..., iubito, îmi imaginez frumuseţea ta şi a primăverii ce stă să vină, e martie iubito, ai aflat? ... cu cer senin, aer călduţ... şi apa şoptind lângă noi ..."
Am rămas mută... Apoi... s-a-ntrerupt convorbirea, mi se terminase bateria, că ăla o mai ţinea cu poveştile!...Offffffffff, mă gândesc toată noaptea la el, nu mai am somn, de asta ascult la OTV toată noaptea cretinităţile alea, abia aştept să mă întâlnesc cu el!..."
Na, poftim, cum vă prostesc bărbaţii, şi voi, sunteţi păcălite făr' a prinde chiar de veste. Şi pe urmă, vă întrebaţi de ce, şi cum a putut nenorocitu' ăla să îţi facă aşa ceva. Ia vezi poate îţi scapă şi găseşti altceva deştept de citit, nu doar cartea de specialitate de făcut sarmale, ce zici? Poate te trezeşti...