sâmbătă, septembrie 27, 2008

Fetelor, cochetelor, luati aminte


Fetelor, bărbaţii ăştia-s nişte porci... habar nu au cum să se poarte cu o doamnă.
Îi spuneam lui al meu, zâmbind: "- Auzi, când vii matol, iei intâi o floare şi prezinţi omagii.
Dacă vii matol şi-o faci pe-a colonelu’ cu mine, nu pupic, nici kizdă, nici nimic, nici de-al dracu’. Că de fî oricum nu mai eşti în stare."
La mine nu ţine prosteala, da-mi place. Ştiu când barbatul mă prosteşte, dar dacă e dulcic cu mine, mă topesc. Nu-l ţine mult drăgosteala, da-i fac pe plac, pentru că a schimbat-o pe alint-o mode. Şi, îi dăruiesc lumea.
Nu puteam, chiar nu puteam să mă dezbrac, când îmi ordona ăla. După o zi cretină, de muncă , spălat, gătit, călcat, mă băgam şi eu ca omul în pat.
Dulăul vine acasă matol, mă trezeşte şi zice: “- Dezbracă-te!"
Păi, io nu stau la discuţii, că nu sunt gâscă. Să fim serioşi. Îi trântesc imediat replica:
“ - Cooptează pe-altă fraieră să facă tot ce fac eu pentru tine şi să se dezbrace striptiz. Marş la somn cu faţa la icoană, în loc să fii dulce şi să mă iei cu prosteala."