vineri, martie 12, 2010

Prima Pagina - Jurnal De Bord

Buna dimineata.
As incepe cu un fir logic. Totusi sunt obosita si acum nu am foarte mare dispozitie sa imi pun creierul la contributie.
Voiam doar sa ma asigur ca pot. M-am asigurat.
Daca adorm, bine de bine, daca n-adorm, cam la fel de bine. Merg in bucatarie, imi trantesc o cafea, deschid geamul sa intre aerul, ma scarpin undeva si ma apuc de scris.
Astia acum cateva zile se laudau ca vine primavara. Si mai asigurau si cateva milioane de oameni ca vine. A venit de s-a rupt. Au iesit cativa ghiocei, au iesit tiganii cu tarabele, injuraturile si tiganelile, cu femeile si puradeii lor, peste tot, pe la metrou, pe alei, pe strada, pe trotuare, peste tot. Nu mai aveai loc de ei. A fost foarte tare! Zile intregi, mai bine de o saptamana, pur si simplu iti venea sa stai dracu' in casa, pana la vara.
Pe bune... hauleu, cand vad un tiganas cu poala plina de ghiocei, imi vine rau. Imi vine sa nu mai suport si ghioceii. De parca mi-ar fi facut ei ceva...
Acum, iar s-a trantit batrana iarna. Peste tot s-a intins. Peste tot albeste. E o iarna superba. Mi-e frig de trei-patru saptamani. 90% in continuu. In casa, afara, prin magazine, prin crasme, in pat, langa aragaz, in apa din cada. Dar e ok. Trece.
Stim de ani de zile ca trece. Pe parcurs nu ne mai ramane decat sa ne asiguram. Ca e asa.